کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316489 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی Workspaces با نسخه 67 اوپرا عرضه شد

به گزارش سافت گذر، اوپرا امروز خبر داد که چندین ویژگی را به مرورگرش خواهد آورد تا کاربران راحت تر بتوانند تب های باز شده خود را مدیریت کنند. یکی از این قابلیت ها Workspaces نام دارد که اجازه می دهد تب ها با موضوعات مشابه در یک گروه قرار گیرند.

مرورگر اوپرا مرورگر اوپرا Opera نرم افزار

این ویژگی تازه که در اوپرا 67 قرار خواهد داشت، این امکان را به کاربران خواهد داد تا یک گروه از تب ها را به شبکه های اجتماعی، یک گروه دیگر را به کارها و . . . اختصاص دهند. به علاوه، می توان یک لینک به خصوص را هم به وسیله کلیک راست کردن روی یک سایت به یک Workspaces ارسال کرد و میانبری برایش ساخت. همچنین امکان جابه جایی تب ها میان Workspaceهای وجود خواهد داشت زیرا رابط کاربری این قسمت با تغییراتی همراه شده و حالا می توان با فشردن دکمه های Ctrl و Tab به آن دسترسی داشت.

دانلود آخرین نسخه اوپرا

در حال حاضر می توان تنها 5 Workspace ساخت و برای هر کدام یک آیکون مخصوص تعیین کرد. به علاوه، تغییرات دیگری نیز در راه هستند تا کاربران اوپرا مرورگر دلخواه خود را آن طور که می خواهند، مرتب نمایند. مثلاً، از این پس این امکان فراهم شده تا تب هایی که دو بار باز شده اند را مشاهده کرده و موارد تکراری را حذف کرد. خودِ این برنامه تب های تکراری را تشخیص خواهد داد و آن هایی که یک آدرس اینترنتی را پس از بردن نشانگر ماوس روی آنها، معین خواهد کرد.

دانلود آخرین نسخه اوپرا

اوپرا 67 همچنین، اجازه خواهد داد تا از نوار ابزار کناری به افزونه ها دسترسی یابیم و با کلیک روی منوی سه نقطه ای، گزینه های موجود را مدیریت کنیم. سایر امکاناتی که به این مرورگر اضافه شده اند عبارتند از:

 

•    افزایش ایمنی با DNS در سایت های دارای آدرس HTTPS
•    حالت پیشرفته تر تصویر در تصویر

 

در پایان اشاره کنیم که هم اکنون امکان دانلود اوپرا 67 برای ویندوز، macOS و لینوکس وجود دارد.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46379 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/07 تعداد مشاهده: 1966
سافت گذر